CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 6 سبتمبر 2008

أيام حياتي ياسلااااااام...

اهلا بأي حد هيدخل يقرا كلامي دة لو حد دخل يعني اساسا ههههههههههههههههههه
سؤال انا نفسي عماله اسأله جوايا انا ليه عملت المدونة دي مع ان انا عارفة انها بتبقي حاجة رخمه جداااا لما الواحد يكون عنده مدونتين
يعني مش هيعرف يعدل مابينهم او بمعني اصح هيحتار يكتب الموضوع في دي ولا دي
او برده طب لو كتبت ده هنا اكتب ايه هناك وكدة
بس انا عملت المدونة دي لهدف معين يعني هعملها زي مذكره كدة اكتب فيها كل اللي بمر بيه وكل اللي بيعدي عليا خلال ايامي .
ايااااااااام حياتي
هما مش كتير وبرده مش قليلين
يعني 16 او 17 سنة مش كتير ومش قليلين اوي برده
عشت منهم الحلو اووووووي وعشت منهم الوحش اووووي يعني 16 سنة بس والله شفت كل حاجة لحد ماحسيت اني خلاص عجزت وبقي عندي 100 سنة بس كويس كل ده بيعلم عشان الواحد مايبقاش اهبل هههههههههههه.
يمكن انا في مدونتي التانيه كله عادي بكتب اي حاجه بحبها او بتدايقني انا هنا يعتبر هصرح بكل اسراري هههههههه
يعني هقول كل حاجه لأني بجد عايزة احكي او اتكلم حتي لو كان كتابه لحاجه مش هتفهمني بس هتفيدني ان انا اعبر عن اللي جوايا
ودي بقي مش انسان عشان يزعل من كلمة او يفهم غلط(المدونة يعني)
بجد ياجماعه بقت حاجه تخنق اوي كل ماتيجي تتكلم مع حد الأيام دي يفهم علي مزاجه ويقول برده اللي علي مزاجه
والمفروض انك انت ايه؟
واحد مش بيحس مثلا او مش بيفهم عشان تزعل من مجرد كلمه.
انا بعترف ان انا يمكن بزعل من أقل حاجه بس مش بزعل من اي حد
يعني لو حد مايهمنيش هزعل ليه او هدايق نفسي ليه مايولع وحقي اعرف اخده ومن غير ماتخنق ولا ادايق نفسي عااااااادي يعني
المهم ان انا دلوقتي مخنوقه جدا لان حصل معايا موضوع كدة من حوالي 3 ساعات تقريبا مخليني مش طايقة نفسي مش عشان حاجة والله
بس مش بحب حد يفهمني غلط لا وايه ياريته غلط كان ممكن يتصلح
ده الفهم اللي هو من النوع( عبي يامخي وترجملي )ههههههههههههه
يعني الفهم المزاجي ده عارفينه؟؟؟؟
اكيد قابلتوا ناس كدة كتير بجد ربنا يصبر كل واحد فينا علي اي حد يعرفه من النوعيه دي عشان الواحد قرف والله وبقت الحياه لا تطاق
بس بالرغم من كدة هنعيشها علي رأيك ياعمر ايام وبنعيشها بجد عنده حق في كل كلمه قالها في الاغنيه دي ..
مش عايزة اطول عليكم وان شاء الله هبقي اتكلم عن الموضوع دة تاني ويارب المدونة الجديده تكون عجبتكم هي لسه محتاجه شويه تظبيط معلش بقي!!!

8 هتعلق ولا اعلقك انا؟؟؟:

إخوانى حتى النخاع يقول...

ألـــــــــــــف مبروووووك يا حاجة

بس حلوة أوى إنك تصرحى عن أسرارك

انا والله زيك بالظبط

عاوز افتح مدونة تانية واكتب فيها كل كل أسرارى وكل المواقف الى بتمر

فعلا عاوز اتكلم مع حد وافضفض معاه

ويا ستى مستنين نشوف أسرارك :))

وربنا يوفقك يا رب

وخلى بالك .. كنت عاوز اقولك إن الأهلى ملهوش فى الكووووووووووورة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

yoyo يقول...

الف مليون مبروك يا قمر
وان شاء الله تكون مدونة جميلة وتاخد وضعها بين المدونات هتكون زيك كدا عسولة برضه

شىء جميل اننا نكتب ةنسجل اسرارنا وكل الا احنا بنشعر بيه وربنا يستر علينا من الفضايح بقى ههههههههههههه مش تخافى السر فى بير ههههههههههه

كل سنة وانت طيبة يا قمر

تحياتى
يويو

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

أخواتي حتي النخاع *
الأهلي مالهوش ف الكوره
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب ربنا يوفقك انت بقي وورينا الحرفنه واللعب اللي علي حق.
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

يويو*
فينك ياقمر واحشااااني مووووت
ياستي ربنا يكفينا شر الفضايح انا وانتي وكل الناس هههههههههه
بجد بفرح اوي لما بشوف تعليقك واتطمن عليكي
ربنا يحميكي
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

أخواتي حتي النخاع *
نسيت اقولك حاجه صح
ربنا يسمع منك وابقي حاجة يااااااارب

ميرا ( وومن ) يقول...

شيتوش

انتي بالجبنة الحارة ولا بالتوابل

هههههههههههههههههههه

بهنزر

اهلا وسهلا بيكي في عالم التدوين إن شاء الله تضفيلة ويضفلك

اسعدتني زيارتك جداً في انتظار الجديد

تقبلي مروري وخالص تحياتي

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

وومن*
لا انا بالجبنه الحاره وحاره اوووووووي
تأخدي شويه
عارفه انك بتهزري ياقمر ولا يهمك
اهلا بيكي انتي ويارب دايما منوراني
أختك شيتوس

عمـــــري انا يقول...

روووووووووووووووووووووعه
ماشاء الله عليكي
سعيدة جدا بالتعرف عليكي
^^