CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الثلاثاء، 9 سبتمبر 2008

(((بيني وبينها)))

انا:ازيك؟
المدونة:الحمدلله.
انا:عارفة انك زعلانة مني .
المدونة:ليه يعني هزعل ليه؟
انا:طيب انتي ليه متعصبة كدة بس.
المدونة :اهئ اهئ اهئ ولا حاجة ولا اي حاجة.
انا:بصي انا عارفه انتي زعلانة من ايه بس انا لما قلتلك كدة اكتشفت انه حاجة خطيرة اوي.
المدونة:تقصدي ايه بالضبط.
انا:يعني لما سميتك ايام حياتي عشان اكتب فيكي كل يوم واحكي معاكي وكدة وانتي كل يوم تستنيني وانا مش بكتب صح؟
المدونة:بصراحة ؟ اه هو دة اللي مزعلني.
انا:طيب انا اعمل ايه قوليلي ايامي كلها شبه بعضها .
المدونة:يعني ايه يعني ؟
انا:يعني مش معقول كل يوم هكتب فيكي نفس الكلام ونفس الأحداث.
المدونة:لا وقال ايه بتقولي للناس انك هتحكيلي كل اسرارك ههههههههههه.
انا:اهااااااااا قولي كدة بقي ده انتي عايزة تتحشري كمان جوايا وتعرفي اسراري.
المدونة:اهئ اهئ اهئ
انا:ايه ياختي بتعيطي ليه ان شاء الله؟؟؟
المدونة:يعني انتي زابلاني وكمان بتتهميني اني عايزة اتحشر جواكي واعرف اسرارك.
انا:لا انا نقصدتش كدة عموما ياستي ماتزعليش ده احنا حتي في رمضان ولا انتي مش بتصومي ولا ايه نظامك.
المدونة: ان ان انننننننن ليه بس الإحراج دة يعني ماهو ممكن حد يدخل عندي ويغلط ولا حاجه وانا اللي افقد الصيام.
انا:لالالا ياختي انا صحابي كويسين لما بيدخلوا يتكلموا بيتكلموا بالأدب ولا انتي لما بتصدقي.
المدونة :اهئ اهئ تاني برده بتغلطي فيا انا مش عارفة انتي شادة عليا ليه في الكلام كدة مع اني مش كلمتك ولا عملتلك حاجه.
انا:لالالالالا انا ماقدرش اوعي تزعلي مني ده انتي صديقه غاليه اوي عليا ومقدرش ازعلك بس انتي بتستفزيني يعني انا بكتبلك عشان اصالحك وانتي بتستفزيني.
المدونة:خلاص هنتصالح بس علي شرط.
انا:شرط ايه ياختي هتشرطي كمان.
المدونه:اه هشرط بس.
انا:اتفضلي ياستي.
المدونة:انتي عارفه اني لسه جديدة ووحيدة يعني ابقي اسألي عليا كل يومين كدة وقوليلي اخبارك.
انا:بس كدة ؟؟ده انتي تؤمري.
المدونة:ماشي متشكره وكل سنه وانتي طيبة.
انا:وانتي طيبه ياستي.
المدونة:هستناكي بقي ها؟
انا:حااااضر من عنيا يلا اشوفك علي خير مع السلامة.
المدونه :مع السلامة.
معلش ياجماعه الحواريمكن طويل شوية بس سامحوني كنت بدردش انا ومدونتي شويه بس شفتوا دي طلعت شايلة مني اوووووي
ههههههههههههههههه لالالالالا انا مقدرش ازعلها خاااالص وعلي رأيها هحشرها جوايا وربنا يستر بقي!!!!

18 هتعلق ولا اعلقك انا؟؟؟:

رُدَّ إلى َّ روحى يقول...

اول تعليق


ماشاء الله

ساعات فعلا اول مااشوف مدونتى بيدور نفس الحوار

مدوناتنا مظلومة معنا
لها الجنة

تسلمى يا حبيبتى على قلمك

د. مونى يقول...

توكلت على الله اهه
هههههههه
مبروك المدونة الجديدة شكلها نايس خاااااالص
هههه
ويارب عقبال ماتشوفيها كده فى الكوشة

كلام على بلاطة يقول...

;كل عام وانت بخير

إخوانى حتى النخاع يقول...

السلام عليكم

إيه الكلام دا

انتى بتطلعى أى حوار بيدور بينك وبين مدونتك ؟؟؟!!!
مدونتك ليها الحق إنها تشيل منك

انتى قاعدة تقوليلها الى انتى هتكتبى أسرارك ومش أسرارك وفى الآخر مشوفناش أسرار ولا حاجة

لزما توفى بوعدك
تكتبيلنا كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل كل اسرارك

وإلا هتزعل منك وهنضطر آسفين لإغلاق المدونة لأنها لم تحقق المطلوب وهو إفشاء أسرارك فى المدونة:))


وابقى سلميلى على المدونة أوىىى
قوليلها عمو مصطفى بيسلم عليكى ... وبوسيهالى من خدها اليمين والشمال
واديلها مصاصة وانا هبقا احاسبك بعدين

ماشى ؟؟!!

وخليكى حنينة معاها
بلاش أسلوب العنف دا بتاع البنات

أما بنات آخر زمن

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نياه نياه نياه نياه نياه نياه

لؤلؤة الاسلام يقول...

ما شاء الله اختى
حوار رااااااااااائع
ما شاء الله
و بجد اهنيك على مدونتك المتميزة

و تحياااااتى

رمضان
كريم

princess يقول...

هاى
اول زيارة
على فكرة المفروض اى زملكاوى ميعتبش هنا هههههههه يحيا التعصب:))
انا بهرج
لذيذ الحوار ده بس دى بردو ذى بنتك ههه لازم تهتمى بيه اكتر من كده
تحياتى

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

رد الي روحي*
كل سنة وانتي طيبة وبجد نورتييييييني
رمضان كريم
واتمني دوام التواصل
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د.موني*
يارب يسمع منك ربنا
كل سنة وانتي طيبة

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

كلام علي بلاطة*
وانت بألف صحة وسلامة ياقمر
نورتني
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

أخواتي حتي النخاع*
ماشي بس لو مش هتحاسبني قول من الأول عشان مش هجيب كدة بقي انت عارف الحال ع الاد يابني ههههههههههه
نورتني بجد يامصطفي دمت سالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

لؤلؤة الإسلام*
رائع بس لإنك شفتيه بجد متشكره جدا علي كلامك الرقيق دة وميرسي علي زيارتك وان شاء الله يدوم التواصل بيننا
كل سنة وانتي طيبة
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

princess*
لا ليه بس ولا تعصب ولا حاجه ياستي زملكاوي اسماعلاوي كلنا مصر ههههههههههه
نورتيني بجد
كل سنة وانتي طيبة
أختك شيتوس

غير معرف يقول...

السلام عليكم

شيتوس اهلاوى اللعيب ده بحبه قووووووى

المهم

انا مكنتش ناوى أعلق على حاجة متخصنيش حاجة بينك وبين مدونتك أنا مالى المهم خفت تعلقينى وأنا مش ناقص تعليقات اليومين دول كفاية اللى انا فيه قلت اعلق وربنا يستر

دى المقدمة وده التعليق

يخرب بيت ام كدة

هههههههههههههههههههه

دى مدونتك طلعت حشرية قوى مستحملاها ازاى دى ربنا يعينك عليها

رمضان كريم وكل سنة وانتى طيبة

والنبى ابقى شيلى تأكيد الكلمة الملحبطى اللى تحت دى انا مش شايفها خالص وبتتعب قوى خاصة انى معرفش لا فرنسى ولا انجليزى

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

المحارب المتيم*
تصدق انك والله طلعت 100 علي 100 لما اخترت الاسم ده يعني داخل تعلق وكأنك هتحارب بذمك مين اللي هيعلق مين انا ولا انت؟؟هههههههههه
وعلي فكرة انا فعلا شايله البتاعه دي لان انا نفسي مش بحبها هي جت عندك ازاي؟؟؟
هههههههههه
ميرسي اوي علي انك نورتني هنا ويارب علي طول
كل سنة وانت طيب
أختك شيتوس

غير معرف يقول...

بصى يا ستى

بما أنك هنا بلاش تعلقى فى السياسة فى كلام تانى

المهم ربنا ميجبش تعليق ولا ربط

المهم

والله الكلمة البتاعة دى عندى ولسة موجودة الظاهر انها مستقصدانى بلاقيها كتير

رمضان كريم

nona يقول...

حوارك جميل قوى
بس تعرفى فعلا الواحد ساعات يقعد يقول طب اكتب اية و الا انزل اية هو انا غاوية ازعج الناس باى كلام و السلام
بس اوعى تزعلى منك المدونة تانى
و كل سنة و انتى طيب

و يا رايت بعد اذنك طبعا تشيلى تاكيد الكلمة قبل مت نبعت التعليق لانى مش بحبها خالص مالص بالص

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

المحارب المتيم*
يابني والله انا الكلمة دي شيلاها مش عارفة بتجيلكم ازاي ؟؟
عموما هحاول تاني واوعدك اني هفهم في اللي بالي بالك هههههههههه
دمت ساااالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

نونا*
نورتيني بجد ياقمر وكل سنة وانتي طيبة واتمني دوام التواصل بيننا ان شاء الله
وبرده انتي كمان بتجيلك البتاعه الرخمة دي؟؟
ههههههه
خلاص انا هحاول اشيلها والله مع انها اساسا مش موجودة معرفش بتيجي لكم ازاي
يلا عادي بقي
كل سنة وانتي طيبة
أختك شيتوس