CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الأحد، 7 سبتمبر 2008

يخربيت ام كده!!!!

الكلمه دي علي طول بقولها بجد هههههههههه
في اي وقت سواء فرحانه او زعلانه بس انا لما قولتها الايام دي قولتها وانا فرحانة
يعني فرحانه نص نص مش اوي يعني
المهم اللي عايزة احكيلكوا عليه دلوقتي ايامي انا وصاحبتي الانتيم
بجد احلي ايام معاها
بس قبل النتيجة ها؟
يعني كنا علي طول نضحك وكل واحد فينا يستغل المواهب اللي عنده يعني كنا مثلا ممكن نقلد مدرس بتاع
انتوا عارفين انا مره المسيو بتاعي بتاع الفرنساوي كنا ف المراجعه وجالو تليفون ولما رد قال
الوو بطريقة غريبه اوي فانا قلدته وهو سمع وكان يوم مسخره ههههههههههههههههه
والله بجد كان موقف فظيع بس عدا الحمدلله يعني بجد كانت ايام جميله
يمكن بقي لما النتيجة طلعت كل واحدة فينا اتأثرت شويه لإن الحمدلله يعني مافيش واحدة فينا حققت اللي كانت عايزاه
لإن احنا فعلا استهترنا وثقتنا الزايده في قدراتنا هي اللي رجعتنا ورا بس الحمدلله اتعلمنا
هي كانت عندي امبارح بتفطر معايا وكدة وبجد قعدنا نفتكر كل حاجه وضحكت ضحك امبارح وفي الاخر قولتلها يابنتي اسكتي
بكرة الأحد
طبعا هتستغربوا يعني ايه بكره الأحد هفهمكوا
اصل انا وهي كان بيبقي عندنا درس الفرينش كل يوم سبت وكنا بنقعد نضحك كتير اوي
ونيجي يوم الأحد تحصل اي حاجه تخلينا نتدايق او مشكله او كدة
فأتشائمنا من يوم الأحد ده
ده غير بقي ان كل الناس اللي ميته في عائلتي ميتين يوم الأحد
فبصراحة يعني يوم خربان اوي معايا يعني
ههههههههههههههه
بس المهم ان الحمدلله انهارده محصلش حاجه
الحمدلله الحمدلله الحمدلله
لا بس تصدقوا حصل
اصل انا كنت المفروض انزل انا وماما نخرج شويه
وماخرجناش وانا اتدايقت واتخنقت
ههههههههههههههههه
ايه دة يعني حصل تصدقوا يلا مش مشكله بقي بس عادي مازعلتش اوي برده
المهم عشان ماطولش عليكم انا لحد دلوقتي الحمدلله فرحانة شويه
يعني اختي قربت تولد وهيبقي عندنا نونه هييييييييييه
وثانيا ان العيد قرب وصلاة العيد اللي انا بحبها اوي
وثالثا لإني الحمدلله قربت من ربنا وبحاول اختم القرءان علي نهايه شهر رمضان ان شاء الله وربنا يسهل
ماتستعجلوش الايام اللي من النوعيه التانيه جاااااايه بإن الله
لا تقلقوا
اكيد اكيد اكيد هتيجي وبرده اكيد هقولكم عليها برده
يارب ماكونش طولت عليكم ويارب تكون كتاباتي خفيفه عليكوا
كل سنة وانتوا طيبييييييييين

4 هتعلق ولا اعلقك انا؟؟؟:

إخوانى حتى النخاع يقول...

هههههههههههههههههههه

فعلا الأصحاب بيكون ليهم مواقف حلوة أوى

انا مثلا أول لما أفتكر فى الشارع وانا ماشى لوحدى موقف حصل معايا مع صحبى اضحك كدا :))

وغريبة فعلا حكاية يوم الحد دى
ههههههههههههههههههههههههههههه

علشان تضيعى الكلام دا ... اشترطى إن اول لما تتجوزى يكون يوم الحد

هههههههههههههههههههههههههههه

*******************************

وردا على تعليقك الى فات

ايوه الاهلى مش بيعرف يلعب حاجة
الزمالك هوا الكل فى الكل
ومش هتعرفوا تخبوا خيبة المصرى
أتنيييييييييييييييييييييين / صفرررررررررررر

عروسة ننوسة يقول...

ليه بس الشتايم دى
بس بجد دمك زى العسل
كل سنة وانتى طيبة

romansy يقول...

مش انا عندى حق انى اطلق عليكى الرصاص
انا بهديكى احلى التاجات
رومنسى

مجلة الأم الصغيرة يقول...

بجد أحلى ذكرياتنا اللي قضيناها مع أصحابنا بالذات أيام المدرسة و اللي لما بنفتكرها بنضحك بصوت عالي أوي و الناس بتفتكرنا مجانين

كل سنة وانت طيبة يا شيتوساية يا أهلوية أوي

كريمان ;-)